1 (klein) stapje verder

Nog een paar klusjes in en om ons huis en dan komt het bord: TE KOOP op het raam. Als we het huis snel verkopen, dan

 zijn we thuisloos tot we tot we iets anders definitiefs gevonden hebben (in Andalusië). Dat is toch wel een heel vreemd idee. Binnenkort ga ik met een kritisch oog een rondje door de woning maken om te zien, wat echt niet mee hoeft/kan naar ons volgende tijdelijke woning. Alleen dat wat echt belangrijk is, dat gaat mee. Hoort daar een theeservies uit Marrakesh bij, de (lelijke) maskers uit Venetië?  Dat is de 1e hindernis die ik moet gaan nemen. Het staat hier niet voor niets zo vol.

Mijn sabatical kon gelukkig makkelijk geregeld worden. Zonder probleem mag ik er 1 jaar tussenuit (met een maximum van 3 jaar), dat is een hele geruststellende gedachte.

Volgend weekend brengen Bram en ik een bezoekje aan de B&B expo in Brussel. Daar hopen we heel veel informatie te krijgen over het reilen en zeilen van een B&B. En wie weet, krijgen we daar ook informatie over zaken, waar we nu nog niet aan gedacht hebben.

En dan mag ik binnenkort  starten met het uitzoeken van de slaapplaatsen voor de B&B bezoekjes die we in mei gaan maken in de buurt van Motril. Naast het verkennen van de regio, gaan we natuurlijk bij de buren gluren om te zien hoe het wel en zeker ook niet moet.

Tussendoor nog maar proberen om iets serieuzer het Spaans te oefenen. Ik moet zeggen, zelfs Spaans voor dummy’s valt me al vies tegen. Ik vrees dat er binnenkort echt overal stickers met de Spaanse woorden in en om het huis geplakt moeten gaan worden. Dus als er binnenkort llaves op mijn sleutelbos geplakt staat, dan ben ik aan het oefenen.

Geef een reactie

