In de opruiming

We hebben de 1e kijkers mogen ontvangen in ons huis en dat is toch wel spannend. Je weet dat als er iemand langs komt, die zegt:Yes dit is het, dat de duracelbatterijen verwisselt moeten worden en dat we echt in actie moeten komen.

Dit betekent dus, opruimen, opruimen en nog eens opruimen…. Marktplaats staat vol met allerlei spullen en met enige regelmaat komt er weer een koper langs die iets op komt halen.

Groovy events duikt tijdelijk onder, want het inplannen van opdrachten wordt nu wel erg lastig. Ik heb geen idee waar we over 6 maanden zijn en de opslag kost ook gigantisch veel ruimte. De laatste opdracht was in maart en daarna is de stekker eruit gegaan. Omdat het organiseren van de (kinder)feesten toch wel HEEL erg leuk was, zal ik dat best wel gaan missen. Binnenkort ga ik maar een kraampje op de rommelmarkt huren. Niet te geloven wat ik de afgelopen jaren allemaal vanuit de schappen in mijn autootje heb geladen.

Ik heb nog één opdracht als weddingplanner voor de boeg en als die afgerond is, dan kan ik me volledig focussen op nieuwe activiteiten.

Het is een leuk vooruitzicht dat de dansworkshops omgeruild gaan worden voor flamingoworkshops, de hightea wordt een tapasavond, de fotoshoot zal voortaan buiten kunnen, want de kans dat dan de zon schijnt is natuurlijk wel heel erg groot. Daarnaast  fietsverhuur of GPS-tochten door de streek, met misschien een volledige picknick. Wie weet stranden we in regio waar Bram zijn verloren passie (windsurfen) weer nieuw leven in kan blazen.

Ach… als je het zo leest, dan is opruimen nog niet eens zo erg.

Geef een reactie

