Mind your step i.p.v. kilometersvreten

De cirkel is rond

We starten in Málaga en vertrekken via Nerja daaruit naar Motril. Daar gaan we omhoog richting Granada en gaan via Ronda op naar Marbella. Een kleine uitspatting naar Gibraltar en vandaar weer terug richting Málaga.

Nog 14 dagen en dan starten we met onze 14 daagse rondreis door Andalusië.Omdat met de auto gaan in totaal 4 dagen zal gaan kosten, hebben we toch maar besloten om met het vliegtuig te reizen en dan met een huurauto rond te trekken. De bedoeling is om op een aantal plaatsen te overnachten om van daaruit de regio te verkennen. Naast het bezoeken van een aantal B&B’s staat er ook een bezoekje bij de makelaar op de agenda.

Spannend!! Bram heeft 2e paasdag gereageerd op een vacature in Granada en werd een dag later gebeld door een recruiter van de Nederlandse vestiging, met het verzoek om zijn CV in het Engels aan te leveren. Er zijn zelfs vacatures in Granada waar je geen Spaans voor hoeft te spreken. Dat geeft natuurlijk meteen een andere kijk op de mogelijkheden. Mijn plan om de B&B te starten blijft nog ongewijzigd. Stel dat Bram een betaalde baan vindt, dan mag het aantal kamers natuurlijk wel minder zijn. De druk is een stuk lager als één van ons 2 een vaste inkomsten heeft. Misschien moeten we ons reisschema wel omgooien voor een sollicitatiegesprek in Granada?

Onze volgende actie is dus: en !!

7 Reacties op “Mind your step i.p.v. kilometersvreten

  1. Dat zou wel heel gaaf zijn om gelijk een sollicitatiegesprek te kunnen hebben! We houden de vingers gekruist!
    groetjes,
    Ingrid

  2. Ja, dat zou helemaal super zijn! Ik duim ook, met 10 vingers, dus wie weet!!

  3. Ik heb inmiddels al kramp in mijn vingers èn in mijn tenen.. 😉

  4. Haha, goed zo.. Als het dan niets wordt, dan heeft het daar niet aan gelegen 😉

  5. Natuurlijk blijf ik de weblog volgen – veel te leuk. …. en dan gelijk al een kans om te solliciteren!! Super.

  6. Best wel even zweten zo’n motivatiebrief in het engels, maar dan heb je ook wat! Nu kan ik ook alleen nog maar duimen en dagen tellen 🙂

  7. Hoi hoi, wat een gave plannen zeg, ik blijf je volgen!

Geef een reactie

